Jobbet-livet som butikschef!

Ja,nu har jag varit 2 månader som butikschef på Bianco Footwear i Birsta.
Det är verkligen ett jätteroligt jobb på alla sätt,men även jobbigt i bland.
Det märks att jag nu jobbar 100%(drygt)ist för 75% som jag alltid jobbat tidigare,jag tycker inte jag gör annat än är på jobbet!
Eller så kan det ju kanske bero på att jag inte lämnar jobbet när jag lämnar butiken utan mycke papper och många funderingar följer med hem.
Och jag har en personal som efter lite uppdatering av säljtips och materiallära,är riktigt på G!
Så nu känns allt lite lättare även om det är mycket att göra med scheman,inköp,budget,personal,kunder,butiken,leverantörer mm.
Det är mer än man kan tro som ska göras för att allt ska fungera,men som sagt,det är en stora ära och utmaning att jag fått förtroendet,både av personalen och företaget,att driva butiken,och det ska jag klara med betyget MVG!



Johanna,jag och Sandra!
Vi i tunicor som vi blivit "sponsrade" med från Gina Tricot!
Jag älskar den så jag har köpt....hmmmm...många:)

HÖSTEVENT i butiken

product view of: Tote with front patchwork
Min nya höstväska!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

kikade in och läste bl a lite om din dotter. HAr en 3 årig tjej här hemma, gissa om jag kände igen mig. Grattis till de 8 kilona! Hur gör du? Måste ta tag i mina extra här---

2008-09-28 @ 22:35:38
URL: http://mittilivet71.blogg.se/
Postat av: LINA

Du är verkligen superduktig Sara! Både med jobb, vikt och familjen. Tror nog att Isa och Bia klarar sig utmärkt även nu då du jobbar 100%. Sen så förstår jag ju dig som får familjeabstinens ibland såklart. Ni verkar ha det jättefint i butiken nu! Och föressten, kanske ska fråga någon som är i branschen, är Uggs bara fult eller finns det en viss charm? Finns exakt sådanna jag köpte till Mirabelle fast för vuxna nu här i byn. Inte äkta Uggs så de är inte sååå dyra (650 kr) är det något att satsa på tror du?



Längtar så tills ni kommer upp! Haha, va livat det blir då, med sex vuxna och fyra ungar på 105 kvadrat! ;0)

2008-09-29 @ 12:32:03
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilka snygga brudar.. Vilken snygg tunika/kläning du har på dej,vart har du köpt den?

2008-10-05 @ 17:45:21
Postat av: Sara

Tunicorna är från Gina Tricot!

2008-10-05 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0