enkät


1. VAD HETER DU
Isa Cornelia Lindström

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Hade leggings nyss,nu nattlinne

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
inget,jag sover....mamma skriver åt mig

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Var på Birsta och hoppade hoppborg

5. VAD ÄR DET SISTA DU ÄTIT? 
välling,glass m chokladsås innan det

 6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
 Kallt
 
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Pappa igår...eller var det mormor?

 10. HUR MÅR DU IDAG?
 Bra,lite hosta

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Colacola...när jag får...

13. FAVORITSPORT?
barngympa

14. HÅRFÄRG?
 brunt,ganska mörkt

  15 ÖGONFÄRG?
Blå m lite grönt

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
 Soluppgång,får aldrig vara vaken så jag hinner se när solen går ner... 

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Inga än så länge...

 18. FAVORITMÅNAD?
December och sommar

SENASTE FILMEN DU SÅG? 
Pippi ochsjörövarna...ser den varje dag!

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

22.FAVORITHOBBY.
leka!!!

 24. FAVORITLÅT(ar)? 
 Sjörövarfabbe...

 25. SOMMAR ELLER VINTER?
spelar ingen roll

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
kramar än så länge

32. HUR BOR DU?
 Hus med min mamma och pappa

  33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Ingrid,totte mfl


35. FAVORITSPEL?
Lotto,memory

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
nääää

  37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
     Nej

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG
Ja

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
gå på gympa med tuva och nora

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
22.45

Kommentarer
Postat av: bitten

Hej på er familjen. Är allt bra med er? har öppnat en blogg men räkna inte med att vi är lika kreaktiv som dim mamma (sara) du vet Isa min mamma har nog lite av tummen mitt i handen eller teknisk som en gråsten.... men kolla gärna på mina fina bilder kram Alma. de var länge sen jag fick träffa er nu.

almsen.blogg.se

2008-11-13 @ 13:22:47
URL: http://almsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0