rapport fran thailand

Hej alla!
idag bloggar vi lite da det sporegnar har!
jag ar pa vag till sjukhuset da jag varit sjuk anda sedan vi kom hit.
forst ont i halsen,sen tappade jag rosten helt och nu ar jag dov pa ena orat och det rinner var eller dyl ur det.sa nu ar jag less pa att ma sahar sa nu ska jag till doktorn!

annars ar allt fantastiskt!
det ar otroligt vackert har,vita strander,turkost vatten och valdigt gront.

isa alskar att vara har,hon springer ut pa ballkongen pa morgonen och vill genast bada.
hon hoppar fran poolkanken och badar som en galning!
igar var vi och red pa elefanter en timme,spannande!

ja som ni hor gar det ingen nod pa oss.....kanske skriver mer en annan dag!
kram fran oss
































































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0