lycklig...

över två par shorts=)
har nog aldrig hart ett par shorts i hela mitt liv som jag trivts i och nu inför thailandsresan har jag haft lite shortsångest!
jag skulle så gärna vilja ha shorts då det är både skönare,svalare,ibland snyggare och mer pratiskt än klänning,kjol,capribyxor bla.
(även om jag hellre har capri så celluliterna inte syns,men iofs så ska jag väl inte bada med kläderna på,så då får ni ändå se celluliterna!hahahahaha)
så att hitta några i butik innan 2 mars har jag lagt ner för länge sen och att köpa via postorder är inte så lätt då jag behöver en strörre stl än vad H&M har(pinsamt för ett så stort företag tycker jag att bara ha till stl 44 ibland 46)
Men nu har jag hittat!!!!(och ett par vita capri)
På ELLOS av alla ställen!
Och 99 kr kostade dom bara!
(att par svarta och ett pat khakigröna blev det)



Kommentarer
Postat av: Maria

snygga!
jag ska också lägga in en beställning på lite sommarkläder, tänk vad härligt att gå runt i linne och shorts - i mars!

2008-01-10 @ 19:43:38
Postat av: Lina

YEAH!! We´re going to Thailand, fattar du?! =)

2008-01-11 @ 11:23:41
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0