Men fan i helvete!

URSÄKTA SPRÅKET!
men jag fattar inte att det ska vara så himla svårt att gå ner mer i vikt innan resan!
jag vill så gäääärna men ändå slarvar och fuskar jag titt som tätt!
jag har nästan gått ner 15 kg men mitt mål var ju 30 innan vi åker!
hinner aldrig det på en månad=) men ca 8 till borde gå!
jag blir så arg på mig själv då jag vet att jag inte kommer trivas att visa mig i bikini eller lättare klädd när jag inte gått ner det jag vill,men ändå lyckas jag inte hålla mig ifrån godsaker och dyl!
för tillfället är jag så arg och less så jag skulle kunna explodera,men vad hjälper det????
det enda som hjälper är naturdiet i 4 veckor och det borde jag ju fixa!!!
det är ju bara 4 veckor!!!
nu JÄVLAR!!!!!!

ELLE:JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag har ett tips: Flytta upp till mig i Umeå och bo på mitt golv; vi promenerar till skolan varje morgon och lever på studentdiet, dvs endast kaffe fram till 22 då det blir lax och couscous! Man blir lite lynnig, men vi behöver inte prata med varandra! ;0)

Hörru, tänk inte på att du inte gått ned 30, tänk på att du gått ned 15!

Kramar!

2008-02-02 @ 20:43:04
Postat av: Elleonora

Precis... gumman. Du är så duktig och du ska se det som du lyckats med ist... Du är ju fantastiskt duktig och otroligt vacker som den du är!

Känn lugnet... och tänk framåt... stressa inte... jag har sj märkt att det ger en tvärtom effekt. Du är inte mer än människa... och du är en underbar sådan. =)

Puss å Kram gumman.
Saknar dig också!

2008-02-03 @ 12:51:48
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: Vanja

Hej! Sitter bara och googlar på lite olika ting tex. min 3årings namn Tuva Isa och hittar din fina sida! Och tænk ni ska till Thailand två veckor efter oss! Och tænk att det finns fler tjejor som har bikiniångest! Jag ær inte ensam...kør på med GI-snabbstart. Ønskar er en trevlig resa!...livet ska vara gott...

2008-02-04 @ 18:05:12
Postat av: Maria

15 kilo, fatta vad bra gjort det är!!!! du är så duktig så duktig, vem skulle inte falla för frestelser med en sådan diet, du vore omänsklig annars. Jag hoppas verkligen du kan slippa bikiniångest i Thailand för du är fin som DU är! och vi ska slappa och mysa i Thailand och äta och dricka precis vad vi vill=)

2008-02-05 @ 18:19:17
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0