kunde inte tro mina ögon!

som vanligt steg Isa upp några gånger när det var sovdags....och sista gången jag öppnade dörren för att bära tillbaka henne stod hon där mitt på golvet i mörkret med sin skönhetsmask(sån man har över ögonen för att kunna somna,det följde med en sån med resväskan hon fick i julas)halvt nerdragen över ögonen och försöker hitta tillbaka till sängen.
Hahahahaha...lilla gumman!

Men nu när jag skulle gå in i sovrummet och hämta ett linne hände det roligaste....
jag öppnade dörren till isas rum och tittade i hennes säng....tom????
sen hörde jag en liten hostning från vårat sovrum....och där ligger hon,ovanpå täcken,kuddar och överkast.....mitt i sängen på kudden hon brukar sova på då hon ligger hos oss....med hårband och halsband!!!!
Hon smög upp och gjorde sig fin för att sedan lägga sig i mitten av våran säng och somna......!!!
Kunde som sagt knappt tro mina ögon=)
image914image915

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi, vilken syn! Vilken sötis, snacka om att veta vad hon vill :) Förstår att det var en rolig syn!

2008-02-21 @ 21:42:46
Postat av: Maria

haha sötis! halsband och hårband, vad roligt!!

2008-02-23 @ 11:38:28
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0