.....

Personalfest i lördags

hmmmm....gott dom första 3 bitarna,sen lessnade jag!Men nu har jag testat!


MysMarie och en färdigstylad makeupartist(Sofie)


Tessa å Marie Jag å Marie(love u)


Singstar!


Redo för krogen....men slutade så här några timmar senare,inte pga av spriten =)utan för att jag blev så trött och sket i krogen!



image904
Isa älskar att "sitta hää" när vi gör välling,lagar mat eller dyl

image905
leker på sitt rum


baka,baka,baka...favvosysselsättningen nu

image909
någonstans på den här bilder ligger Isa och sover=)


Isa är på väg till "Talland"....flera gånger om dan pratat hon om det!

image912
Nya fina pippitröjan!
och jo....den ska vara så här stor,jag beställde den så för pippi har så i filmerna å jag tycker det är coolt=)!

Kommentarer
Postat av: Sara Warpe

Fan vad snygga ni är och Isa är söt som alltid! =D

2008-02-18 @ 21:23:59
Postat av: Lina

Jag såg tröjan i söndags - hur fin som helst!

2008-02-19 @ 09:18:51
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Elleonora

Men gu va stor hon börjar bli. =) And you are soo beautiful! Blir ju kär på riktigt snart ;) Hahaha... kram kram.

2008-02-19 @ 13:48:55
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0