Utflykt...mm

Idag åkte vi till kusinerna i Mårtensro och gick på utflykt till dears lekpark!
och jag tror tjejerna hade längtat lite efter varandra då det var ett tag sen vi sågs för de lekte så bra tillsammans hela dagen!
 
Det här var roligt!Isa sprang upp,åkte ner,upp,ner ,upp,ner massor av gånger!


korvgrilling hör till när man är på utflykt!



Gung gung!


Vi tänker köpa en cykel till Isa när hon fyller 3 år i mars,och tänkte kanske passa på att fynda nu när cykelsäsongen snart är över och gömma den till födelsedagen....men Maria tipsade om att de köpt tuvas cykel på Biltema för ca 500 kr.
Mycket riktigt,kollade in där nu och denna cykel kostade 499.-!Helt ottroligt!Då behöver man inte jaga extrapriser!

Tänkte visa några av mina Höstfavoriter innan jag åker på inköp i morgon för att köpa för våren/sommaren.
Jag har bilder på dom skorna jag kommer få se där men dom får ni inte se....än:)
Håll tillgodo!


1.höstens färg å skön klack.2.PARTY 3.Snygg och kvinlig 4.Skön och snygg klassiker 5.Ser kanske inte så snygg ut här men var jättesnygg och hur skön som hellst! 6.Pretty woman:)HOT 7.gillar kilklacken 8.Min höststövel med skön klack 9.ovanlig och söt 10.Min höst/vinter "känga" 11.passar både till byxor och klänning!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stöveln med kilklacken var skitsnygg! Ganska hög, men det går kanske just eftersom det är kilklack...mmm, mycket fina!



Kul dag ni verkar haft. Tänk att om ett år eller så så kanske Mirabelle kan vara med på ett hörn med! =) Pontus gick ju då han var nio månader men iofs så hade ju jag skumgummihjälm tills jag var typ två eller nåt så när Bella kommer gå återstår väl att se, haha.

2008-08-23 @ 16:12:06
URL: http://linalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0