usch...

varför måste sån här påsmat vara så äcklig?
vill dom att man ska plågas för att gå ner i vikt?
dom jag testat idag är riktigt äckliga...det är knappt jag får i mig dom utan att få kväljningar!
men nu har jag snart avverkat en dag.....skönt...bara "några" kvar=)
men jag ger inte upp....

idag var isa ledsen när jag lämnade henne igen....fy f-n vad jobbigt det är!
men hon blev jätteglad då pappa hämtade idag...och han tog på henne fel skor hem så jag fick åka tillbaka och byta=)som tur var hade inte ägaren försökt gå hem....=)

nu ska jag ta ett bad och plåga i mig resten av min härliga jordgubbsdrink!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, va kul med skorna!

2007-09-03 @ 19:52:17
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Maria

haha roligt med skoförväxlingen, lite typiskt pappor, eller?! ;) Hoppas smaklökarna vänjer sig vid påsmaten snart!
Kul att du fått jobb, hoppas det gått bra och att du får stanna ett tag!

2007-09-03 @ 20:08:40
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0