Sjuk Isa

I fredags var vu ju hemma från dagis då I var förkyld,och det är hon fortfarande.Ögonen är kletiga,snorig näsa och hosta på nätterna...men det är lika full fart som vanligt ändå!
Tyvärr missar vi både middag och kalas hos farbror marcus då vi inte vill åka dit och smitta kusinerna....
Isa blir hemma i morgon också...får se om bia eller jag stannar hemma...ser man till det ekonomiska är det bättre om jag är hemma men bia kände sig lite hängig också så dom kanske får vila upp sig tillsammans.

Nu är modevisningarna avklarade!
Skönt!
Det blev lite föööör mycket då det blev koreografiträning på arbetstid mm.
Ser fram emot några vardagskvällar hemma nu...

För första gången på länge kände jag mig FIN idag då vi åkte i väg en sväng.
Kläderna sitter lite bättre och jag har Införskaffat mig ett par stövlar,höstjacka och 2 halsdukar,ny frisyr och färg(från modevisningen)
Allt  detta skulle ha kostat 4193kr om jag hade betalat det....men håret var ju tll visningen,stövlarna tog jag ut på presenkortet jag fick för jag gick mannekäng(har 1400 kvar att handla för också=)och jackan och halsdukarna fick jag ta ut då jackan jag köpte i fjolhöst har noppat,släppt i fodret och sömmarna...så jag ar alltså betalat 0 kr!
Det känns jättelyxigt!!!
Och att ha ett par stövlar som går att dra igen utan problem...det känns nästan overkligt!!!
(kolla vad jag ser tunnhårig ut på bild nr 3,tur man inte ser sig uppifrån så ofta=)

Kommentarer
Postat av: anna

Ååh snygg brud...ser fräsch ut!! kram Kram

2007-09-30 @ 17:20:07
Postat av: Lina

Schyssta grejer!!

2007-10-01 @ 09:24:07
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0