lista...isa och mamma svarar...

1. När gick du upp idag?
06.20

2. Diamanter eller pärlor?
S:diamanter
I:pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
S: underbar och älskad av alla
I: har aldrig varit på bia

4. Favorit TV-program?
S:Greys anatomy
I: bolibompa,teletubbies,fiffi,postis pär

5. Vad åt du till frukost?
S:1 skiva rökt skinka m gurka och te
I:mjölk å smörgås

6. Vad är ditt mellannamn?
S:katarina
Icornelia

7. Vad är din favoritmat?
S:lasagne och tandoori
I:pasta och korv,kyckling

8. Vilken mat gillar du inte?
S:blodpudding,lever
I:pannkaka

9. Favoritchips?
S:sourcreme and onion eller de nya "fullkornschipsen"
I:alla!!

10. Vilken är din favorit CD för tillfället?
S:hmmmm...ingen lyssnar mest på radio i bilen
I:astrid lindgrens favoriter

11. Vilken bil kör du?
S:gubbopel
I:bobbycar

12. Favoritmacka?
S:äter inte mackor
I:osten på mackorna...=)

14. Vilka är dina favoritkläder?
S:inget för närvarande men snart har jag nog något när jag blivit lite smalare=)
I:allt jag får välja själv och titta mig i spegeln när jag klätt på mig

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
S:Thailand!!!!
I:Thailand kanske eller junibacken eller liknande

16. Favoritklädmärke?
S:Gina och HM kanske...
I:HM tror jag

17. Var vill du dra dig tillbaka?
S:hemma med min familj
I:vad då dra mig tillbaka...dit är det långt!!!

18. Favorittid på dagen?
S:efter 17 då vi kommer hem
I:16ca när mamma eller pappa hämtar mig på dagis!

19. Var är du född?
S och I:Sundsvall

20. Vilken är din favoritsport att se på?
S:ingen sport!
I:?


23. Coca Cola eller Pepsi?
S och I:ingen dricka för oss!


25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
S:nattuggla
I:morgonstund har guld i mund

26. Pedikyr eller manikyr?
S:Manikyr.
I:får se om ca 16 år

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
S:nej....
I:jag kan säga jaaaa nu...och igår sa jag titta där mamma....


33. Favoritdag i veckan?
S:Fredag
I:lördag kanske...

34. Favoritrestaurant?
S:Tandoori, O´learys
I:MC donalds

35. Favoritblommor?
S:liljekonvalj
I:alla man får lukta på

37. Favorit snabbmats restaurant?
S:tai vagnen
I:Mc donalds

38. Äger du en cykel?
S:nej tyvärr
I:ja en fin rosa som farfar stylat

39. Vem fick du senaste mailet från?
S:anna
I:vad är det?

40. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
S:vill inte ha kredit någonstans!

41. Läggdags?
S:vid 21-22 tiden
I:19-19.30

43. Senaste personen du delade en middag med?
S:Isa och Bia
I:mamma och pappa

44. Vad lyssnar du till just nu?
S:Datorsurret
I:john blund

45. Favoritfärg?
S:svart=)eller turkos kanske
I:alla fina färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0