hängig mamma,duktig isa

Isa har varit jätteduktig på dagis idag.
Gick in själv i morse och stod på golvet när jag fick pussen,ville inte komma till varken mig eller fröken...våran duktiga tjej!
hade ätit jättebra och leker och busar mycket!

själv känner jag mig allt annat än pigg....snorig,frusen och huvudvärk.....

 en kommentar från någon "smygis" i förra inlägget gjorde mig glad och motiverad på viktfronten...har så rätt i att det inte bara är kilon som räknas!
tack smygis=)

nu är det en varm dusch på gång sen täcke och kudde i soffan,nässpray och en ipren...sen godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Men gumman då... tråkit att bli fötyld. Hoppas du är bättre tills i morgon. Kramelikram. Elle.

2007-09-17 @ 20:08:40
URL: http://elleonora.blogg.se
Postat av: Lollo

Halloj! Uschigt att snuvan även hittat till Matfors! Våra tjejer har oxå varit på dagis och nu går det bra för Saga, seperationsångesten har lagt sig. Helt suveränt att få börja 7 på morgonen, bara göra i ordning mig själv o sticka till jobbet. Jag hämtar kl 15 o då har vi massor av tid att kramas och leka. Men Saga är en riktig bråkis just nu, är på precis allting och spiller o kraschar grejor värre än någonsin. Igår tog vi in alla fiskar, några 100 st, en hel del som Hägern har missat...tur för den. Tjejerna sover och jag ska nog oxå lägga mig snart. Hoppas ni får ihop till resan men jag förstår att det är kärvt, det är nästan omöjligt att sätta undan om man har barn, hus och jobbat som mamma. Tar nog några år att hämta sig.
Tandborstning!
STORA kramar från Stockholmarna

2007-09-17 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0