bus i badet!

image592

en badsugen tjej...

image593

med bus i blicken

image594image595

isa håller i duschen och pappa

skruvar av och på,av och på

vattnet...jättekul!

image596image597

efter badet blev det mys i säcken i

nya mysdressen mamma köpte för

100kr på stan!

image598

ja det blev inga skor,ingen

fleecejacka till mig...men en
 
mysdress,en klänning,tre par

vantar och en liten väska till isa
 
istället=)

får jaga vidare skor en annan

dag....


det går bra på dagis för I.

lite ledsen på morgonen då vi

lämnar men idag hade det gått

över fort sa fröken.

Den är en tuff liten tjej vi har,hon

klätrar upp i klätterställningen och

åker stora kanan ner...själv!

likaså kanan som är på en kulle vid
 
storbarnsavdelningen=)

våran älskade unge!

känns lite jobbigt att vi nu bara har
tre timmar om dagen tillsammans

 ca,men nu gäller det ta vara på

helgerna!


idag har det varit en toppendag!

motivationen är på topp och jag är

GLAD jag slutade med xtravaganza

som ändå inte gick ner!

idag har det blivit tre

naturdietdrinkar och en "bar"...tot

ca 650 kalorier...bra jobbat sara!

det går så lätt när elle på jobbet

gör samma sak och lina och anki

hejar på oss!

TACK för det!

nu ska jag duscha sen titta på idol!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka härligt busiga badbilder!!

2007-09-05 @ 21:35:20
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0