trevlig kväll har vi haft!

Har just kommit hem från grannarna där vi fått en underbart god middag,dryck,baljbad och massa trevligt sällskap!!!!
Så skönt att gå 50 m hemifrån bara och ha en underbar lördagskväll!
Bia sitter fortfarande kvar i baljan men jag gick hem och bytte av barnvakterna,morfar och Inger kom och var med Isa!
ÄNTLIGEN har vi fårr träffa Inger!
Som vi har väntat=)
(MORFAR: nu hoppas vi att det inte dröjer lika länge tills nästa gång!)

Isa tyckte det var roligt att dom kom,hon visade glatt sina saker,hoppade i sängen mm.
Visade morfar var hon brukar ligga när dom skulle byta blöja,sen låg hon och myste på morfars mage innan hon gick och la sig.
Men inte vet jag om Isa inte trodde morfar och Inger kunde byta blöja,för hon bajsade innan hon somnade men sa inget.
Hon brukar alltid ligga och gnälla tills vi byter på henne när vi är hemma men nu somnade hon ist...
 Nu ska jag slöa lite vid tvn sen lägga mig!
god natt från linsänkevägen!

TACK Morfar och Inger för hjälpen i kväll!!!!
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med baljbad! Och kul att ni fick träffa Inger =)

2007-10-08 @ 15:04:14
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0