Hemma idag...

Vi har varit hemma idag då isa hostar och har lite problem med ögonen fortfarande.
I morgon blir det också vilodag för henne fast då med pappa då jag ska jobba och på intervju på K-rauta igen.
Idag har vi mest myst och lekt på Isas rum....men har även hunnit grjeja lite annat när hon sov.
image653
Lagt mattan vid soffan så mer av vårt snygga golv syns och så kanske vi slipper ha div rester efter Isas mellanmål i den=)
image654
hängt upp fransgardiner i vardagsrummet...lite höstmysigt med gardiner där tycker jag...känns mer ombonat.
image655
Målat tavlor till Isa.
Hur enkelt som hellst...har kalkerat motiven ur en målarbok sen färglagt och ramat in.
Riktiga barntavlor blev det....tog motiv på saker hon gillar nu(älskar att sjunga bää bää)så är det bara att måla nya sen.....

Nu ska jag gå och mysa ner mig bredvid bia och inte pyssla eller göra något annat vettig i kväll än umgås med min stora kärlek!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att även mor i huset kan ha glädje av en målarbok, fint!!!

2007-10-03 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0