Första snön och sista dagen

Idag faller första snön här....inte så mycket men marken blir vit i alla fall.
Isa tyckte det var lite konstigt och sa:oooooj....titta! när hon kom ut från dagis.Sen har hon varit ute och sparkat runt i snön med gummistövlarna
image663image664
På väg till affären för att köpa mat till pippifåglarna..

image666
Min hustomte Hjalmar som jag fick av mina kära arb.kompisar på kyrkan idag när jag gjorde min sista(shemalagda) dag!
Trivs så bra där att jag fick tårar i ögonen när dom kom med present till mig!
Kommer att sakna att vara med er varje dag!Ni är världens mysigaste arbetsplats och arbetskompisar!
image667

Kommentarer
Postat av: Maria

trist att sluta jobba... förstår att du kommer att sakna det!
Härligt med snö va?!?! eller...? för barnen i alla fall. Tuva blev alldeles salig!

2007-10-11 @ 20:45:28
Postat av: Lina

Nu fick jag också en liten tår i ögat...Kommer kännas jättemysko imorgon ju!

2007-10-11 @ 23:33:18
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Elleonora

Ja verkligen... det kommer ju att saknas en stor bit i Café Basilicas "tårta" när inte du är där i morgon. Man är ju liksom van att du är där nu! Whyyy??? :P Men du ska ju jobba extra hos oss och det kommer ju att bli hur bra som helst. =)

2007-10-12 @ 06:21:26
URL: http://elleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0