Isa går och går och går...

...i går var vi hos kusinerna och lekte.
Isa och Tuva lekte på gräsmattan medan Nora höll koll på dom från altanen=)
Maria tog fram Tuvas lära gåvagn till Isa och den gjorde mååånga mil på deras gräsmatta=)så många att Isa till slut inte orkade mer utan satte sig ner så jag fick gå och hämta henne och bära henne tillbaka!
Hemma på em tog vi ut hennes vagn så hon gick här på gatan,lika kul det men inte lika roligt när m och p bestämde att det var färdiggått för dagen.
En jätteledsen Isa ville inte släppa vagnen....
image440image441image442
Isa går tills det tar stopp,sen får vi vända åt henne!

Idag har jag jobbat med världens goaste tjejer!
Elle och Lina!
Älskar att vara på Basilica!
Isa har varit med mormor och det är som vanligt jättekul förutom när jag skulle gå i morse.
Isa ville inte släppa mig och gnällde när jag gick genom dörren...lillstumpan=)
Likadant blev det när mormor åkte hem och när pappa skulle iväg....tycker inte om när någon går ifrån henne...

I morgon ska jag försöka dokumentera en dag med kameran....får se om jag får till en bild i timmen...blir lite från Basilica också då för jag och Lina jobbar....

Fåtölj till Isa?
Tuva:sitter du mycket i din????
image439

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0