ojojoj...

Gud vad dålig jag är på att uppdatera bloggen nu för tiden!
Men dagarna bara rinner iväg...å kvällarna med!
Isa ålar/åker på rumpan runt över allt nu på dagarna,oftast fram till cd-skivorna=)
,
sen sover hon fortfarande lite dåligt så då hinner jag inte,och nu är jag så duktig=) å (försöker)träna ca 2 kvällar i veckan,isa ska nattas å när hon väl sover vill man inte riskera att väcka henne genom att sitta här vid datorn!
m
(i kväll somnade hon i sin säng för första gången på länge,men med mamma liggandes tätt intill på våran säng med händerna och näsan i spjälsängen)

Å mitt upp i allt håller jag på med "extrem dockskåps makeover" med 2(!) dockskåp nu.
Som Isa inte kommer kunna leka med än på ett tag men när jag väl börjat kan jag aldrig slita mig!
(före/efter)
mö

Och vi har börjat babysimma igen.Kul!
I Söndags simmade Isa själv med bara armringar.
Det gillade hon..fast hon gillar ju allt vi gör där vårat lilla blötdjur!(bilder kommer till veckan)

Nä nu ska jag faktiskt gå och kramas med min sambo lite...länge sen nån av oss varit vaken isoffan längre än till21....
Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0