Lyxmiddag

Igår var vi hos kusinerna i Mårtensro på middag.
Löjromstoast till förrätt,helstekt oxfile med potatikaka ruccolasallad småtomater och en jättegod sås till varmrätt och....hmmmm...vad hette det?frukt i ugnen med vit choklad på och glass till efterrätt!
Och dinkar,öl,vin,snacks och varmkorv till vickning innan vi åkte hem!
När familjen Lindström/Bylund bjuder på middag gör dom det ordentligt!
Och det brukar allt som offtast vara sån här meny när vi är ditbjuden!
(Ni har som sagt några middagar att ta igen när vi bor i huset=)
Tack igen för god mat och trevligt sällskap!

n
Kusin Nora
a
Kompis Allis
Tänk vad mycket bus vi kommer att göra på våra middagar när vi blir lite större!
(Isa född i mars,Allis i juli och Nora i september)
p
Lillpippi har lånat kusin Tuvas peruk!
********************************************************************************

g
Man måste ha tungan rätt i munnen när man går!
Och nu "kryper" jag också!
eller drar mig framåt med händerna iaf.
och fram och runt dit jag vill kommer jag...sakta men säkert!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för trevligt sällskap!
ja om vi tyckte det var stojigt med alla barnen igår så kan vi ju bara tänka oss hur det kommer bli om ett år då vi har tre till på benen!=) kul!
(det blev ingen träning i morse, friskis hade fortfarande julschemat och passet var inställt, lika bra det för jag sov typ 3-4 timmar i natt bara, gäsp!) vi får bestämma en annan dag att träna!

2007-01-07 @ 12:06:20
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0