Lista här också!

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Blev mamma!!!
och sa upp mig från jobbet!

Vilka länder besökte du?
Inget förutom det land vi bor i.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Allt med Winnerbäck,Hips dont lie med Shakira och James Blunts alla låtar

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om jag sluppit mjölkstockning och operation.
Och lite bättre ekonomi..


Hur höll du dig från att bli galen?

Gick ganska bra då vi hade fått en liten prinsessa som dessutom var hel och frisk och sov bra på nätterna..


Vem var den bästa nya personen du träffat?
Isa såklart!!!

Vilket datum från 2006 kommer du att minnas, och varför?
28 mars kl 11.14 då en 3405 g tung prinsessa såg dagens ljus!


Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?

Ja!

Förhoppningar om 2007?
En frisk och lycklig familj,nytt jobb och husägare!
kanske får jag bli förlovad också om jag har tur!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0