Dagen med stort D närmar sig....

......DAGIS!
I morgon är det dags!
kunde knappt packa ner gosen och vovven i väskan utan att börja gråta.
Gråter för att vår prinsessa har blivit så stor "helt plötsligt" och när jag tänker på hur olycklig hon kommer att bli när vi lämnar henne första gången.....
Men jag ser fram emot det också.....
Isa som älskar att vara ute och leka,alla nya saker att leka med på dagis,alla barn.....
Men det känns ändå som hon blev stor så fort....skulle vilja vara hemma med henne jämt!
Nu kan jag inte snusa och pussa henne när jag vill....Men efter dagis blir det desto mer mys för hela familjen!
image562
Tur att "vovven" gosen och nappen flyttar med till dagis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0