Rallyhelg

I helgen har jag varit på Södra berget och tittat när p körde backtävling.
Vi åkte dit jättetidigt på lördagmorgon,m & p fick till och med väcka mig,så tidigt var det!
.
Men det gjorde ingenting!
Efter en flaska välling och en torr blöja var jag lika glad som vanligt!
Till och med piggare än m & p!

När p skulle starta och köra bilen fick jag ta på mig hörselkåpor så jag inte skulle få ont i öronen,och det var helt ok att ha dom för man somnade väldigt skönt när man slapp höra allt oljud.
110474-11

Det gick bra för p att köra,han blev 8.a på lördag och 12:a på söndag.
Och jag tyckte det var roligt att vara ute i solskenet hela helgen för det var väldigt mycket och titta på och väääldigt många som kom och pratade med mig!
Roligast var nog att min kusin Tuva och min kompis Albin var där,för dom pussar och kramar mig så mycket!
.
 
Nu ska jag gå och sova och ladda för en ny vecka!
I morgon ska jag & m på babysång för första gången!KUL!
Vi återkommer med rapport om hur det gick!
KRAM från Isa

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, va rolig hon ser ut i hjälmen! :0)

2006-09-18 @ 13:11:32
Postat av: Maria

Vilka fina bilder från rallytävlingen, den med hjälmen var ju jätterolig!

2006-09-18 @ 15:20:37
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Tant Anna

Snacka om söt tjej med tutte och hörselkåpor :)
Kramar i drivor från Matforsborna!

2006-09-18 @ 20:16:49
Postat av: Maria

Å har du fått till bloggen nu! Detta blev ju bättre=)=)

2006-09-19 @ 13:59:45
Postat av: Susanne

Vilka fin sida du har gjort, kanonfina bilder. Vad duktig du är som orkar hålla på och uppdatera hela tiden. Ha dé/ Susanne

2006-09-27 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0