Regnet det bara öser ner...

...men vi blir inte så blöt om skor och strumpor,för vi går hellst inte ut!
Istället är vi hemmA och myser i pyamas och leker mest hela dagarna.
glad
pappamys
 Och jag älskar att vara med pappa när han kommer hem!
Hellst skulle jag vara  men honom hela tiden!
Stäcker armarna mot honom så fort han frågar om jag vill komma,och idag sa jag först en gång "Ap" till honom sen "apap"
Gissa om han blev stolt!
Måste ju öva på att säga papapapapapapa också, nu när jag lärt mig mamamamamamama!
pappamys

Mamma har gjort en lång "Att gör lista"som hon betar av medans jag sover på dagarna...
*städa skrubben
*rensa bort mina kläder jag växt ur
*rensa badrumsskåpet
*sätta fast barnskydd på skåp och lådor
*rensa och frosta av kyl och frys
*städa bland alla hobby och pysselgrejer
*mm mm....finns massor att ta itu med....

Men ofta slutar det med att mamma pysslar lite med något av hennes 1000 projekt.
Som att måla stolar till mig och kusin Saga
mammapyssel
Själv älskar jag att läsa se på tv och prata i telefonen,eller rättare sagt prassla och riva sönder tidningarna m & p läser,äta på telefonen och tugga på tv-kontrollen.
tidningtidning

Här om dagen trotsade vi vädret och gick på promenad...
påklädd
Gick förbi Ica och hämtade ett paket till mig med en mysdress som mamma beställt och pappa valt...
En hallonröd Adidas som passar perfekt att vara hemma och höstmysa i!
ny dress

Ikväll har vi varit till mammas mormor och hälsat på.
Ett mycket uppskattat besök!
karin






Kommentarer
Postat av: Tuva o Nora

Å vad fin du är i din nya adidasdress!! Härlig färg! Sitter din mamma och pysslar nu eller? Vår mamma har inte haft tid.. Nora har passat på att vara hungrig och Tuva ville hämtas från dagis. Men ikväll när vi gått och lagt oss kanske!=)

2006-10-24 @ 13:23:49
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Lina

Men gud, hon är ju bara för söt! Speciellt i den där jättefina adidasdressen! Superfin!

2006-10-24 @ 16:03:11
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0