Mycket nu....

 Oj oj oj vad dagarna går...
Det händer så mycket nu så mamma hinner knappt uppdatera här...
Men vi försöker göra en liten sumering av helgen och dagarna som gått...
förkyld
I skrivandets stund(tis.kväll)är jag förkyld...hosta å snorig...så då måste man vila lite extra.
Tycker det är mysigt att sitta och titta på tv-n en stund,hellst i m eller p´s knä...

I slutet av förra vecka kom Han äntligen!
Min första Kärlek:FLASH!!!
(pappa kallar honom Blixten,han tyckte Fash var ett töntigt namn,men det tycker inte jag!)
Å jag blir lika glad varje gång jag ser honom i leksakslådan eller vart han än gömmer sig någonstans!
flashflash

I lördags morse efter grötfrukosten fick jag bada i diskhon!
Tok mamma!
Det var ju jätteskojigt att sitta i köket å plaska,men det blev väldigt blött på golvet!
bad

Och i söndags hade pappa 30-årsmiddag för släkten...
Då var min kusin Tuva här och busade med mig.
Hon körde mig och Flash i gåstolen...runt runt runt...det var skojigt det!!!
Och tungan rätt i munnen hade hon=)
kalas

Och när jag kör runt hemma kan jag inte hålla mina små fingrar i styr utan måste känna på ALLT jag kommer åt!
Tvättkorgslocket brukar jag riva ner,bärbara telefonen,tv-dosorna,dvd-filmer och alla mina vantar och mössor som finns i hallen,och när jag har gjort det brukar jag prata lite en bebisen i spegeln som är minst lika busig som mig!
bus

Och nu kan jag säga MAMMA...eller mamamamama iaf...och ibland bara mama...då blir mamma jätteglad och pussar mig!
Se när dom frågar om jag vill komma upp,sträcker jag upp armarna mot m och p så dom fattar att jag vill det!!!
PUSS och KRAM
//Isa

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit, kan hon nästan säga mamnma?! Gud va tiden går fort som du säger! =)

2006-10-18 @ 14:36:56
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Annelie

Vad stor hon börjar bli Isa. Det är väl nu det roliga börjar kan jag tro. Hoppas allt är bra m er, hälsa grattis till 30-åringen i efterskott. Kram kram

2006-10-20 @ 08:46:08
Postat av: Lina

Nej, nu måste det uppdateras! =)

2006-10-23 @ 16:13:29
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0