Hösten är här!

Idag är det bara 3 grader varmt här!Brrrrrr...........

Igår när vi gick till BVC fick jag ta på mig massor med kläder så jag inte skulle frysa...men det var mysigt att sitta omstoppad nere i vagnen och titta på alla löv och fina färger som är ute nu...och luften är så frisk!
Och nu behöver jag inte ligga ner när vi ska ut med vagnen,m & p har gjort sittvagn till mig nu för den andra var för trång!
vagnen
Jag är ju stortjej nu!
6 1/2 månad
8655g
68.5cm
bus
Och nu när det börjar bli mörkt å kallt är det ju faktiskt ganska mysigt att vara inne och busa med min pappa också!
Det här ÄLSKAR jag när han gör!
pappabus
pappabus
Puss och Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vilken tokstolle! =) Nu har jag precis kommit hem från skogen/Halmstad. Vi har ju varit borta två dagar med skolan. Min grupp var mest i Halmstad för vi hade fått den platsen tilldelat oss och det var trevligt att få se den stan! Nu ska jag hem och duscha och lägga mig på soffan. pontus är borta i helgen så jag bestämmer över TV:n!! =)

2006-10-13 @ 16:57:12
Postat av: Tuva

Jag jobbar för fullt på ett halsband till dej Isa! Vi ses!

2006-10-17 @ 20:54:54
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0