Första snön...

...faller ute nu,eller faller och faller,det vräker snarare ner åt alla håll!
Det blåser så mycket så man vill hellst inte gå ut!
ss
Men det gjorde vi ändå,innan det vräkte ner som värst åkte vi till Filip och Elin,så när vi skulle hem på em fick vi krypköra då det knappt var plogat någonstans!
v
Tur att vi hade lagt i Voksipåsen i vagnen i lördags så jag fryser inte iaf!
m
Vintermys med tända ljus!
Nästan enda fördelen med den här årstiden!
kk
I helgen hade pappa krypträning med mig!
Inte så jättekul faktiskt då jag inte kommit på hur man ska göra än,så jag blir galen efter en liten stund!
t
Och trött blir man också!


Kommentarer
Postat av: Maria o tjejerna

Hej! Plötsligt blev det vinter, brr vad kallt det är idag då! Men rätt mysigt också med all snö. Nu får du skicka mamma och köpa en pulka åt dej, eller kom och låna Tuvas bebispulka vet jag! Kämpa på med krypträningen, snart kommer du på det Isa!

2006-11-01 @ 13:10:58
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Maria

Det låter som en bra idé! Då kan vi passa på att fota lite också!

2006-11-01 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0