ännu en helg som gått...

I fredags  kväll var vi och hälsade på min killkompis Albin i Matfors.
Vi busade och hade roligt hela kvällen...nästan.
bus
bus
Vi busade i Albins mamma och pappas säng en stund,sen skulle Albin hoppa ner och hämta en gosedjur åt mig,och HOPPA ner från sängen var just vad han gjorde,rakt in i sängbordet med huvudet före!
Så där tog leken slut när vi hade som roligast,med en skrikande Albin och ett jack i hans lilla panna.
Som tur var gick det bra,lite plåster,napp och gosetrasa så somnade han utmattad i sin säng.
Stackars Albin!

På lördag var vi på Barnens Hus och köpte en ny bilstol till mig.
Som ni ser började den andra bli lite trång!
gammal
Men nu sitter man som en prinsessa i baksätet och kan till och med se ut genom fönstret!
ny

På lördag kväll var det dags för en stor överraskning!
Pappas hemliga 30årsfest!
pappa
Och allt gick vägen,han anade ingenting så när han låste upp dörren till verkstan och alla började sjunga,stängde han dörren igen en sekund och sen öppnade han och gick in,gapande som en fågelholk!
Där stod nästan alla vänner och släktingar och skrattade åt min MYCKET överraskade pappa!
Sen blev det middag och fest för dom vuxna,själv åkte jag hem till mig med mormor och sov så fick pappa och mamma skaffa sig huvudvärk i lung och ro=)
i b

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej på er! Tack för senast, trist att vi inte sågs i måndags. Pontus farmor o farfar blev iaf jätteglada då vi hälsade på dem så det känns bra att vi var där...Nu har vi suttit på bussen heeela dagen, är på skolan nu för stackars P är tvungen att skriva en 2 A4-sidors lång recension tills imorgon. Jag har passat på att uppdatera bloggen iaf!

2006-10-10 @ 20:06:52
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0