slutet på ännu en vecka...

Fredag:
lite farsdagsshopping och fika på stan med Albins mamma Anna.
Efter middag hemma åkte vi och tog ett bad i mormors badkar!Mysigt!
Sen blev det hemmakväll med bus och mys!

Lördag:
Stan igen,fast nu hela familjen och kusinerna Tuva och Nora med familj.
Lunch,lite julklppsshopping mm
Sov en lång stund hemma efter stan,lika bra det för det spöregnade ändå ute,sen åkte vi på middag hos farmor och farfar.
Jag och tuva lekte med kapplaklossarna och farmors gosedjur.

Söndag:
Väckte pappa kl 7 med fika på sängen och fin tröja...som jag hade på mig!(bild)=)
Låg i mamma och pappas säng länge och myste och busade.
Sen åkte vi och hälsade på mammas släkt i Norrfjolsta,sen till morfar på middag.

ml
övar och övar...och nu när jag sitter så lutar jag mig framåt och drar ut ena benet bakåt.Så snart kommer jag nog på det!

lö
Varför har du gjort så här mamma?
Lådan var ju så skoj!!!!!
vbn
Kanske kan öppna här i stället?
df
Trött liten tjej!
t










Kommentarer
Postat av: Maria

Vad gullig tröjan var!!

2006-11-13 @ 10:16:12
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Anna Svensson

En utslagen trött tjej med en mycket märklig sovstil...! Kramar från familjen på landet.

2006-11-14 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0