Första julen överstökad!



,m
Vi började dagen med grötlunch hos farmor och farfar med kusinerna m fam och Lina och Pontus.
j
Många paket blev det,bla en lära gå vagn som är jättekul att gå med!
g
Sen åkte vi till mormor och fikade lite och fick mera klappar,men inan det var kusin Tindra tvungen att få fina naglar,och pappa hjälpte henne!
gcbvnbhgh
Jag och morbror Magnus
 Kusin Saga har såååå fina glittriga skor...
hgf
Efter alla klappar var öppnade hos mormor åkte vi till mammas morbror med familj så dom vuxna fick äta massa julmat.
Och dit kom den berömda tomten också,fast då hade jag somnat redan,men som tur är kommer han fler gånger...
nbv
Och snäll hade jag visst varit med råge för köksbortet räckte nästan inte till för alla mina nya saker!
vbbn
Och i morse fanns det vääääldigt många nya saker att upptäcka!!!
hmjbgf
Lite fika hos mammas mormor Karin där spargrisen även fick lite mat...
h
Efter en lång julafton/juldag blev det lite Teletubies i saccosäcken...
skönt....
hh
TACK för alla fina/roliga/bra saker jag fått av alla mina släktingar och vänner!
Nu ska jag leka och vila hela annandagen medan mamma springer på mellandagsrea...
Det kan hon ju roa sig med,jag och pappa stannar hemma!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul, men Pontus var inte med på grötlunchen =)

2006-12-26 @ 17:51:23
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Maria

Fina bilder! Såg riktigt härligt ut i saccosäcken=) Nu är det nyår kvar att avklara, det ska bli roligt!

2006-12-26 @ 21:57:22
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0