En mysvecka...

Den här veckan har vi inte gjort så mycket...mamma har varit lite förkyl så vi har mest varit hemma och myst och adventspysslat lite...

Pappa kommer hem och leker tittut med mig...det är kul!
j

Vi tände första ljuset i dag redan för mamma har köpt så tjocka ljus som aldrig tar slut!
n
Albin m.fam var hät på taccomiddag i kväll...och busade massor med mig!
nm
Körde mig jättefort i gåstolen så jag kiknade av skratt!
Sen slocknade jag i min säng även fast grabbarna var i sovrummet och spelade rallyspel,så trött var jag!
Och Ablin deckade på golvet han!=)
n

ff

Och jag tycker mycket om att sitta på golvet å leka.
Roar mig jättelänge själv,fast bara så länge mamma är i samma rum,annars blir jag ledsen...

Imorgon ska jag och mamma på julmarknad å titta på Tomten å massa annat.
Mysigt!
Kram från Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0